5. Cvičit, meditovat, milovat sebe

Začátečník
Zdroj: Kondice.cz
Protažení krční a hrudní páteře

Následující cvičení pomáhá proti bolesti v oblasti páteře a ztuhlosti ramen. Otevřete svůj hrudník a nasajte pozitivní energii. 

Tip: Honí vás mlsná?

Pouhé vynechání cukru a bílého pečiva může být pro vaše chuťové pohárky i střevní bakterie šok. Při přechodu na zdravou stravu vás mohou přepadat nekontrolovatelné chutě na sladké. První pomoc, která zmírní tyto chutě, je čerstvě vylisovaná mrkvová šťáva bez pasterizace a přislazování. Seženete ji běžně v obchodech v chladicích boxech u zeleniny nebo si ji můžete pomocí odšťavňovače sami doma vylisovat. Má detoxikační účinky, zlepšuje trávení a podporuje metabolismus, rovněž účinně reguluje chutě na sladké. Nepijte ji studenou z lednice, ale při pokojové teplotě nebo mírně zahřátou. Dalším dobrým tipem, který zažene chuť na sladké, je jablečný kompot. 

Jablečný kompot

4 jablka

svitek skořice

4 hřebíčky

400 ml jablečného moštu

špetka soli

šťáva z ½ citronu

Oloupaná jablka nakrájejte na kostky a vařte 7 minut s hřebíčkem a skořicí se špetkou soli v moštu. Odstavte a přidejte šťávu z citronu. Místo jablek můžete použít i hrušky.

Autorkou tipu je Veronika Veselá.

Předchozí díl výzvy   Následující díl výzvy

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.