Premium obsah

Workout se švihadlem - zaměřený na BŘICHO

Zdroj: Kondice.cz
Víte, že šviháním můžete skvěle posílit i břišní svaly? V tomto tréninkovém videu se dozvíte více. Čeká vás série šesti cviků na spodní, horní i boční bříško. Na konci tréninku se pak ještě zaměříme na takzvanou chuťovku v podobě intenzivního finisheru, při kterém se pořádně zapotíte. 

Dnes na vás čeká 25minutové cvičení se švihadlem zaměřené na břicho. Projedete si všechny části břicha (horní, spodní a boční) a na švihadle techniku VYSOKÁ KOLENA, která skvěle dokáže zapojit břišní svaly.

Ve videu jsou dodrženy časy cvičení, takže si můžete video pustit na mobilu a cvičit podle něj.

Budete potřebovat pouze švihadlo a podložku na cvičení.

JSI READY VYSEKAT BŘICHO A ZLEPŠIT KONDICI?!

Schéma tréninku:

  • 30s švihadlo (VYSOKÁ KOLENA)
  • 20 opakování horní břicho
  • 20 opakování dolní břicho
  • 30 opakování boční břicho
  • 1 minuta pauza

Máme jednu sérii, celkem je 6 sérií a mezi každou je delší minutová pauza.

Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.