Premium obsah

Jak si sezením během práce co nejméně ubližovat?

Jak si sezením během práce co nejméně ubližovat?
Příroda nás nestvořila pro dlouhé sezení, přesto na židli, křesle nebo gauči trávíme většinu dne. Sedíme u počítače, jídla, televize i knížky. Jak si sezením co nejméně ubližovat? Posadit se správně a pravidelně sed prostřídat s jinými aktivitami.

Zkuste sečíst, kolik hodin denně sedíte a kolik času strávíte jakýmkoli pohybem. Vyšel vám nesoulad? Uvědomili jste si, že vám kvůli home office odpadla i ta krátká, ale každodenní procházka na zastávku nebo cesta na oběd? Máme pro vás pár tipů, jak pro sebe i při práci u počítače, ať už doma, nebo v kanceláři, něco udělat. Možná máte chytré hodinky, které vám pravidelně připomínají, že máte být aktivní. Některé vás za to dokonce i odměňují. Pokud hodinky nemáte, můžete si do mobilu stáhnout třeba jednoduchou aplikaci Mindfulness Bell. Je zdarma a podle toho, jak si ji nastavíte, vám bude příjemným zvukem tibetské mísy připomínat, že máte pro svoje tělo i duši něco udělat. V ideálním případě každou půlhodinu, pokud by vám ale tak časté ‚zpřítomnění‘ lezlo na nervy, nastavte připomínku po celou pracovní dobu jednou za hodinu. Příjemné je, že aplikace nabízí úplně jiný zvuk, než jakým vám běžně pípají zprávy, maily nebo upomínky. Ať už s appkou, nebo bez, začněte na své tělo myslet ještě dnes. Tady je návod, jak na to.

PRAVIDELNĚ VSTAŇTE

Loading
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.