Jak je to s cvičením v těhotenství

Jak je to s cvičením v těhotenství
Řada žen se snaží udržovat ve formě i během těhotenství. Cvičení v těhotenství lze určitě doporučit, protože ženě přináší potěšení, pomáhá udržovat celkovou fyzickou kondici i duševní pohodu. Mnohdy také pomáhá eliminovat nepříjemné faktory, které se s tímto stavem pojí, jako jsou například otoky, zácpa, únava. Jsou ale situace, kdy je lepší se cvičení načas vzdát.

Každé těhotenství je jiné

Při rozhodování, zda začít nebo pokračovat s pohybovou aktivitou i během těhotenství, není vždy vhodné se striktně držet zkušeností jiných žen. Je důležité si uvědomit, že každé těhotenství probíhá jinak. Záleží na spoustě faktorů, které ovlivňují, jak bude daná žena pohybovou aktivitu během těhotenství snášet. Mezi ty nejvýznamnější lze určitě zařadit jednotlivé trimestry, uložení placenty, počet plodů v děloze, předchozí zkušenosti s pohybovou aktivitou a individuální vnímání těhotenství.

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.