Přerušovaný půst

Přerušovaný půst
Velmi populárním trendem ve stravování je přerušované hladovění. I přes podivně znějící název však má metoda něco do sebe. Jaké přináší výhody, pro koho se hodí a jak si můžete hladovění přizpůsobit vlastním potřebám?

Stravovací režim o dvou oknech

Přerušované hladovění určitě nemůžete označit jako dietu. Jde totiž o stravovací režim, který ani tolik neřeší, co budeme jíst, ale kdy se najíme. Rozlišují se dvě základní časová okna. První z nich je čas pro jídlo, což je typicky přes den. Druhým úsekem je hladovění. Říkáte si, že tento styl stravování dodržuje snad naprosto každý, protože v noci během spánku nejí? Částečně je to pravda, ale u přerušovaného hladovění jde o to, že okno pro hladovění je zvětšené na 16 hodin.

Varianty přerušovaného hladovění

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.