Jak mít ploché břicho za měsíc?

Přemýšlíte nad tím, jak mít ploché břicho za den nebo ploché břicho za týden? Vyzkoušejte cviky na břicho a od věci není také upravit jídelníček.

Cviky na břicho

S přibývajícím věkem se kolem pasu objevuje břišní tuk, který může být příčinou celé řady zdravotních obtíží – vysoký krevní tlak, cholesterol, zdravotní potíže se srdcem, cukrovka nebo obtíže s dýcháním. Pro odstranění břišního tuku existují různé cviky. Pokud do své každodenní rutiny přidáte jakoukoli fyzickou aktivitu, v žádném případě neuděláte chybu. Jedná se totiž o skvělý způsob, který vám pomůže spalovat břišní tuk a dopracovat se k plochému bříšku.

Zdroj: Youtube

Jak zhubnout břicho za 14 dní?

Do svého denního režimu zařaďte aerobní nebo kardio cvičení, alespoň 30 minut denně. Do této kategorie pohybu patří chůze především rychlým tempem, běh, jízda na kole, plavání, cyklistika nebo fitness lekce. Vidíte, že se nejedná o žádný speciální druh pohybu. Určitě si vyberete takový, který vám bude vyhovovat a snadno jej zařadíte do svého pravidelného denního režimu.

Svoji roli hraje také silový trénink. Svaly totiž spálí více kalorií, než tuk. Budete-li mít větší svalový tonus, pomůže vám spálit více tuku. Do silového tréninku patří posilování, které zlepší činnost štítné žlázy a tím zlepší váš metabolismus.

Spodní část břicha posílíte tím, že budete zvedat nohy vleže. Postačí se položit na záda s nataženýma nohama a chodidly u sebe a pomalu zvedejte nohy vzhůru. Toto cvičení můžete provádět klidně i doma. Cvičení bude fungovat lépe, pokud se nohy nebudou dotýkat, při pokládání, země.

Jídelníček na ploché břicho

Nejen cvičení, ale i zdravá strava podporují ploché břicho. Vhodně zvolené potraviny mohou potlačit hlad a pomohou zhubnout břišní tuk.

Tyto potraviny zařaďte do svého jídelníčku: zelený čaj, bobulové druhy ovoce, artyčoky, kimchi, ořechy, semínka, avokádo, celá zrna, ovoce a zeleninu s vysokým obsahem vlákniny, luštěniny, chřest, kvalitní druhy jogurtů, kefír.

Vyhněte se zpracovaným potravinám a nahraďte je kvalitními domácími pokrmy připravovanými z masa, zeleniny a dobrých příloh.

Ráno ploché břicho večer nafouklé

Nafouklé břicho je zdravotní komplikace, která trápí velké množství lidí. Ve většině případů souvisí s nezdravým stravováním. Nafouklého břicha se můžete zbavit v případě, že budete ve stravě konzumovat větší množství vlákniny.

Potravu je také potřeba řádně žvýkat. Správné trávení začíná již v ústech. Vypěstujte si tedy správné žvýkací návyky. Každé sousto řádně rozžvýkejte a na jídlo si vyhraďte dostatek času.

Zdroje:

WebMD, EatingWell, timesofindia, CHATELAINE,