Jak odolat nástrahám večírků? Radí ty, co už zhubly

Jak odolat nástrahám večírků? Radí ty, co už zhubly

Tři měsíce naplno hubly, a za tu dobu absolvovaly řadu večírků, rodinných akcí nebo jen setkání v kanceláři, kde byly k dispozici mísy chlebíčků. A na stole ležely bonbony. Jak odolat?

Čtyři odvážné dámy, které se účastnily projektu Hubneme do džín s Kondicí a Cambridge WeightPlan, už najely na běžný stravovací režim. Jsou však poučenější a dobře vědí, kolik úsilí stojí shodit nadbytečné kilogramy a jak pracovat s výdejem a příjmem energie. „Na vánočních večírcích sním ovšem všechno, co tam najdu,“ usmívá se usměvavá blondýnka Irena, která v rámci projektu zhubla 21,2 kilogramu, a postupně ještě dalších sedm! Jedním dechem zároveň dodává, že ví, že je potřeba pak druhý den hodně odlehčit jídelníček, čímž vyrovná svůj energetický příjem.

A protože Irena miluje krůtí a ryby, doporučuje si na večírcích vychutnávat právě tyhle pochoutky. Dejte si mořské plody, které si třeba nekupujete tak často, objevujte nové mixy zeleninových salátů, které vás samotné nenapadnou připravit, sklenička suchého prosecca jako přípitek také bude stačit, vynechejte křupavé bagety. Míchané koktejly obsahují mnohonásobně více kalorií!

Irena zároveň dodává, že je nejen během večírku, ale v průběhu každičkého dne důležité pít hodně vody, jen díky tomu nebudete brzy unavení a vyčerpávající vánoční období si užijete.

Zuzka, další z hubnoucích, se už v začátcích svěřila, že období rodinných akcí, kde byla jídla hojnost, zaháněla zelenina. Naložila si plný talíř všech možných druhů a pořád chroupala. Udělejte to jako ona – k tyčinkám z řapíkatého celeru doporučujeme třeba hummus nebo a k paprikám dip ze sušených rajčat. Rozhodně nebudete mít pocit, že si nevychutnáváte plné chutě.

Eva musela odolávat nástrahám fast foodu a nezdravých potravin ještě v době, kdy hubnula. Postupně, po hubnutí s Cambridge WeightPlan, si na základě zkušeností „naordinovala“ stravu, při níž eliminovala sacharidy, chodí taky hodně cvičit a je spokojená. „Hlavně se mějte ráda, večírky nevečírky,“ směje se Eva, která za tři měsíce zhubla přes 18 kilogramů. Zkuste jako ona netradiční sporty jako je třeba fly jóga.

„Kolem Vánoc je všude takových lákadel, ale už jsem vypozorovala, že mi nezdravé věci nedělají dobře. Bývá mi po nich těžko, bolí mě žaludek, zhoršuje se mi pleť,“ říká Denisa. Přiznává, že občas samozřejmě něco zakousne, ale minimálně. „A hlavně když si představím, když vím, kolik úsilí mě stála předchozí hodina cvičení.“ Zkuste to přesně jako ona – sportujte s chutí, kombinujte indoorové lekce s outdoorovými aktivitami (Denisa jezdí na koni), a držte se hesla všeho s mírou. „Díky sportu nad sebou budete mít i větší bič, co se jídla týče.“

Jste jako ony? Už jste zhubla a teď váháte, jestli se nacpat kilem vanilkových rohlíčků? Jeden dva (kusy samozřejmě) si vychutnejte, a pak si prohlédněte fotky, kde jste vy a pár kilo tuku navíc. Možná vás chuť na další cukroví přejde sama od sebe.

Jak se dámám dařilo v projektu Hubneme do džín s Cambridge Weight Plan a Kondicí se dočtete TADY!

Michaela Červená

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.