Zelený nátěr, nebo epidemie dobra? Kosmetičtí giganti mění svou strategii

Zdroj: paulynn / Shutterstock.com
Chovat se zodpovědně k sobě, k druhým i k životnímu prostředí momentálně patří k bontonu. A je to znát i na byznysu s krásou: Globální kosmetické firmy si hromadně opatřují „zelený“ nátěr a hlásí se k hodnotám, které mnohým z nich ještě před pár lety byly na hony vzdálené.
Znamená to, že by vedení velkých kosmetických společností zčistajasna prohlédlo a pustilo se do boje za uměřenou spotřebu? Vyloučit to samozřejmě úplně nelze, daleko prozaičtější vysvětlení však nabízí trh. Zajímají-li se spotřebitelé o „zelená“ témata, je tomu nepochybně třeba vyjít vstříc. I když se totiž mluví hlavně o idejích, je třeba mít na paměti, že jde pořád o byznys, ve kterém se točí obrovské množství peněz.
