Zelený nátěr, nebo epidemie dobra? Kosmetičtí giganti mění svou strategii

Z konvenční kosmetiky tak mizí (minimálně ta nejproblematičtější) chemie, vyzdvihuje se férové jednání s pěstiteli surovin, podíl přírodních složek v produktech i recyklovatelnost obalů.
Chovat se zodpovědně k sobě, k druhým i k životnímu prostředí momentálně patří k bontonu. A je to znát i na byznysu s krásou: Globální kosmetické firmy si hromadně opatřují „zelený“ nátěr a hlásí se k hodnotám, které mnohým z nich ještě před pár lety byly na hony vzdálené.

Znamená to, že by vedení velkých kosmetických společností zčistajasna prohlédlo a pustilo se do boje za uměřenou spotřebu? Vyloučit to samozřejmě úplně nelze, daleko prozaičtější vysvětlení však nabízí trh. Zajímají-li se spotřebitelé o „zelená“ témata, je tomu nepochybně třeba vyjít vstříc. I když se totiž mluví hlavně o idejích, je třeba mít na paměti, že jde pořád o byznys, ve kterém se točí obrovské množství peněz.

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.