Dojděte si pro zdraví

Dojděte si pro zdraví
Chůze je nejzdravější a nejpřirozenější pohyb na světě, který nám svědčí po všech stránkách. Nezáleží přitom na věku ani aktuální kondici – doporučit se dá všem. Kolik denně ujít? A co si hlídat, aby vám chůze dala maximum?

Ať už se zeptáte jakéhokoli odborníka na pohyb, odpověď bude vždycky stejná: Choďte tak často, jak jen to jde. „Chůze je ideální prostředek k tomu, jak získat kondici a rozpohybovat tělo. Například pro člověka s nadváhou je pravidelná chůze důležitější než cvičení na podložce. Cvičením na podložce se totiž do kondice nedostanete. Zato chůzí krásně nahradíte i běh, pokud už běhat nechcete nebo nemůžete,“ říká Jitka Malá, fyzioterapeutka a majitelka dvou rehabilitačních center Rehamil.

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.