Využijte procházku k meditaci

Využijte procházku k meditaci
Chůze je ten nejzdravější pohyb, to bezpochyby víte. A co kdybychom vám řekli, že svou procházku můžete posunout ještě na vyšší úroveň? Meditace v chůzi je skvělá terapie pro tělo i duši. Má jen jednu podmínku: absolvovat ji musíte o samotě.

Aby bylo jasno: procházky ve dvou, ruku v ruce, jsou samozřejmě taky zdravé a žádoucí, a máte-li se s kým za ruce vodit, dělejte to. Ale meditovat lze jen tehdy, když se ven vydáte sami. Nejlépe uděláte, když si ze své procházky vytvoříte rituál, to znamená, že každý den ve stejnou dobu vyrazíte, i kdyby venku trakaře padaly. Zkrátka si vybudujete návyk. V současné době je chůze jednou z mála možných aktivit, když nepočítáme běh či domácí cvičení, což vám hraje do karet.

Trenažer v kuchyni

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.