Cvičit nebo necvičit při nachlazení?

Cvičit nebo necvičit při nachlazení?
Perfektně sestavený tréninkový plán dokáže překazit i taková nepříjemnost, jakou je nachlazení. V takové chvíli máte na výběr, jestli se do cvičení přeci jenom pustíte, nebo si raději dáte pauzu. Své rozhodnutí se snažte přizpůsobit aktuálnímu stavu a kondici. Mnohdy bývá odpočinek tím nejlepším možným řešením. Při zvažování, jestli se tréninku vzdát, nebo cvičit i přes nemoc, vám možná pomůže následující článek.

Cvičení imunitu posiluje i oslabuje

První důležitou informací pro správné rozhodnutí, jestli vynechat trénink, je ovlivnění imunitního systému. Obecně má pravidelné cvičení o přiměřené intenzitě dlouhodobé pozitivní dopady na přirozenou obranyschopnost. Na druhou stranu intenzivní trénink představuje pro tělo stres, což během procesu regenerace dokáže imunitu oslabit. Tím pádem je velmi důležité nastavení tréninkového plánu s dostatečným odpočinkem a vhodnou stravou.

Kdy lehké cvičení neublíží?

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.