5 způsobů, jak co nejefektivněji zregenerovat svaly

5 způsobů, jak co nejefektivněji zregenerovat svaly
Aby bylo cvičení efektivní a přinášelo kýžené výsledky, neobejdete se bez dostatečné regenerace. V průběhu těchto procesů rostou svalové tkáně a opravují se drobná poškození, ke kterým během aktivního pohybu dochází. Kvalitní regenerace vyžaduje především dostatek času, hydrataci a správnou výživu. Velkou pomocí však mohou být i metody pro podporu žádoucích procesů.

Aktivní regenerace

Jako aktivní regenerace je brána klidná pohybová aktivita o nízké intenzitě. Napomáhá jemnému prokrvení svalů pro zajištění dostatečného příjmu živin a stavebních látek pro rychle probíhající opravné procesy. Vhodnou aktivitou je procházka, jogging, jízda na kole v pomalém tempu, plavání, lehké cvičení o nižší intenzitě nebo jóga. Aktivní regenerace by měla mít své pevné místo v každém tréninkovém plánu.

Masáž

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.