Tři tipy pro boj s dětskou únavou

Je-li vaše dítě unavené, dbejte na správnou výživu, omezte jeho stres a hlídejte, kolik hodin spí.
Pokud jsou vaše děti zpomalené, ve škole jim to nemyslí a také jejich imunita je oslabená, je potřeba jednat. Jak jim rychle pomoci?

Výživa – bez uzenin

Imunoložka a alergoložka Sausen Sládková doporučuje podávat jídlo, v němž je co nejméně barviv, konzervantů či chemických přísad, těch jsou plné nejen limonády, ale také bonbóny nebo sušenky. „Rozhodně bych vynechala například uzeniny,“ říká lékařka, podle níž je vhodné stravu doplňovat kvalitními probiotiky. Myslete na to třeba tehdy, když dětem chystáte svačinu, dobré je také naučit je snídat, a to raději kus chleba se sýrem než sušenku. Jíst zdravě rozhodně neznamená držet dietu, spíše naopak: jídlo pro děti by mělo být výživné – takže pokud například zeleninu k večeři, tak v hutné polévce nežli jen v salátu.

Stres – mluvte s nimi

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.