12. Cvičit, meditovat, milovat sebe

Mírně pokročilý
Zdroj: Kondice.cz
Jin jóga na kyčelní klouby

Pomalá a klidná sestava pracuje s kyčelními klouby. Uvolníte je, zlepšíte lubrikaci a získáte tak výživu pro klouby. Také ulevíte svým emocím. Pokud je nezpracujete, často se ukládají právě v této oblasti. 

Tip: Kolik kroků denně uděláte? 

Pokud máte sedavé zaměstnání, není od věci udělat si představu o tom, kolik toho denně nachodíte. Stáhněte si do mobilu aplikaci, která vám změří počet vašich denních kroků. Pořiďte si chytré hodinky. Možná zjistíte, že počet vašich kroků se pohybuje kolem 1000, což je opravdu málo. Minimálně 10 000 kroků za den je podle odborníků to nejlepší, co pro své zdraví můžeme udělat. Čím více toho nachodíte, tím lépe. Chůze je pro nás nejpřirozenější pohyb, dává podnět našim svalům, aby neochably, a přitom je nezatěžuje.

Autorkou tipu je Veronika Veselá. 

Předchozí díl výzvy Následující díl výzvy

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.