Letní týdenní jídelníček

Tuňákový salát lze doplnit čímkoliv. Zkuste bílé fazole či červenou čočku.
Léto je obdobím největší tělesné i duševní aktivity. Energii načerpejte nejen z dobrého jídla, ale i ze slunce, čerstvého vzduchu a setkávání s přáteli. Tělo tak nepotřebuje dostávat tolik potravy jako v jiných ročních dobách. 

V letních vedrech tělo ocení lehký jídelníček, pestrý a plný čerstvých plodů zeleniny a ovoce. Zařaďte zeleninové šťávy a nakupujte co nejvíce zelené listové zeleniny. Mezi jídla, která nás přirozeně ochlazují, patří okurka, saláty, vodní meloun, klíčky (zejména mungo fazolek), kysané mléčné výrobky (jogurty, kefír), pšeničné pivo, citrony a limetky. Tělo ochladí i trocha pálivého koření jako chilli papričky či zázvor, ale nepřehánějte to s nimi. Zařaďte ovoce, které právě roste – bobuloviny, melouny, třešně, meruňky.

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.