Brambůrky: Které si dopřát bez obav?

Chcete-li si dopřát brambůrky a neublížit svému tělu, volte ty, které jsou připravovány na slunečnicovém oleji a pomocí sušení.
Nastavte dlaň a pak do ní nasypejte chipsy tak, aby nebyla vrchovatá. To je přiměřená porce brambůrek na týden. A až na ně zase budete mít chuť, dejte si jenom obyčejné solené. Vyhnete se tak zbytečným éčkům a dochucovadlům, které v chipsech s příchutí bývají.

To nejzákeřnější na brambůrkách je, že málokdy zůstane jen u malé hrstičky. Obsahují totiž velké množství soli, tuků a sacharidů, což je kombinace, kterou naše chuťové pohárky zkrátka milují. A právě to nás nutí sahat do sáčku s chipsy znovu a znovu. Jenže ve sto gramech křupavé pochoutky se skrývá až polovina doporučené denní dávky tuků a soli pro dospělého člověka. Dětský jídelníček rozhodí ještě mnohem víc, proto svým ratolestem chipsy raději nedávejte vůbec.

Hrst a dost

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.