Nejnovější články



Často kladené otázky
Je obsah videoportálu Kondice.cz zdarma?
Každý den pro vás přidáváme nové články zdarma. Pro přístup k veškerému obsahu, jako jsou cvičební videa, podcast, archiv tištěné Kondice a Premium články, se musíte stát členem a vybrat si jedno z našich předplatných.
Mohu si zobrazit pouze obsah zdarma?
Ano, v horním menu úplně vpravo můžete zvolit zobrazení Premium obsahu nebo jej skrýt opětovným kliknutím na ikonu.
Jak je to s automatickou obnovou předplatného?
Naše předplatné je při platbě kartou s automatickou obnovou ve zvoleném období. Jestliže nechcete, aby se předplatné automaticky obnovilo, můžete jít po zaplacení do Můj účet – Mé předplatné a zadat Zrušit předplatné. Tím se zruší následující obnova předplatného. Přístup k Premium obsahu budete mít aktivní do konce zaplaceného aktuálního období.
Při zvolení platby bankovním převodem u čtvrtletního a ročního předplatného, se předplatné automaticky neobnovuje.
Je možná platba bankovním převodem?
Platbu bankovním převodem lze uskutečnit pouze v případě čtvrtletní nebo roční objednávky.
Kdy budu mít aktivní účet?
Při platbě kartou stačí potvrdit svůj nový účet v e-mailu a přístup získáte okamžitě. Při platbě bankovním převodem je třeba počkat několik dní, než se platba připíše na náš účet. Jakmile vám dojde potvrzení o platbě, bude váš přístup na portál aktivován.
Nemám přístup k obsahu kondice.cz
Jestliže nemáte přístup k Premium obsahu a jste předplatitel, doporučujeme zkontrolovat následující:
1. Zkontrolujte, že jste přihlášen/á
2. Zkontrolujte, jestli máte aktivní předplatné
3. Vyzkoušejte se přihlásit z jiného prohlížeče (Chrome, Explorer atd.)
4. Vyzkoušejte, jestli jsou pro vás zamčené všechny články/videa, nebo se jedná o konkrétní obsah.
V případě, že se váš problém i nadále přetrvává, nebo nemáte přístup k obsahu zdarma, napište na www.kondice.cz/kontakt
Jak si změním typ předplatného?
Předplatné si můžete změnit tím způsobem, že po přihlášení si vyberete nové požadované předplatné a zadáte jeho objednávku.
Po zadání nové objednávky vám stávající předplatné doběhne v nastaveném termínu a poté přejde na nové. Nemusíte se tedy bát, že byste přišli o zaplacené období.
Jak postupovat, když chci smazat celý svůj účet?
Pro smazání svého účtu je třeba napsat na naše právnické oddělení: dpo@vlmedia.cz.
Co dělat, když si chci ukončit předplatné?
Pro ukončení předplatného jděte do Můj účet – Mé předplatné a zadejte Zrušit předplatné. Tím se ukončí Vaše předplatné a v následujícím období se neobnoví. Přístup k Premium obsahu budete mít aktivní do konce zaplaceného aktuálního období.
Co když se nemohu dostat do archivu?
Archiv časopisu Kondice je k dispozici každému předplatiteli videoportálu. Jen je třeba se přesvědčit, že jste přihlášena. Vpravo nahoře je černá ikona, na kterou je třeba kliknout a přihlášení potvrdit.