Nepotřebujete fitko! Tohle všechno zvládnete doma

Fit - můžete být i bez fitka
Zavření fitek jistě vyvolalo opět paniku v řadách sportovců, ale nezbývá nám nic jiného než se s danou situací vypořádat, neusnout na vavřínech a dál si držet svůj tréninkový protokol, i když pravda – jiný, ale i tak efektivní. V článku se dozvíte pár tipů, jak cvičit v domácím prostředí a udržet si i nadále svůj progres.

Jistě to není lehká situace jak pro sportovní nadšence, tak i pro samotné trenéry, kteří jsou na otevřených fitkách doslova závislí. Nebojte, také k trenérům patřím, takže pro mě není zavření fitek jen „omezením volnočasových aktivit“, ale především „ztrátou zaměstnání“. Každopádně není čas věšet hlavu, ale je namístě na své fyzičce a kondičce zamakat i v těchto podmínkách. Důležité je se srovnat s touto myšlenkou a v hlavě si stále držet svůj cíl, proč vlastně cvičíte, a toho se držet. Pokud bychom věděli, že zavření fitek je jen opravdu krátkodobou záležitostí, doporučila bych vám dát si od cvičení krátkou pauzu, aby se tělo řádně zregenerovalo a odpočinulo si, nabralo sílu na další tréninky. Pak byste viděli, že síla ani kondice by se neztratily. Naopak byste cítili, jak je tělo krásně svěží a jste na pořádný trénink připraveni ještě s větším nasazením a vyšší sílou. To se ovšem bavíme o pár dnech, maximálně o týdnu až dvou.

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.