5 věcí, které byste měli vědět o běhání v zimě

Zimnímu běhání se může věnovat každý, kdo nemá zdravotní potíže, které by mu ale bránily běhat kdykoliv jindy v roce.
Jen co opadne poslední podzimní listí a teploty poklesnou, řada lidí ukládá běžeckou obuv k zimnímu spánku. Zcela zbytečně! Nejenže zimní běhání není nic nezdravého, dokonce i posiluje imunitní systém. Chce to jen vědět jak na to.

Kdo nepřestane v zimě běhat, nebude na jaře nepříjemně překvapen a může plynule navázat na stávající kondici. Záměrná zimní pauza zapříčiní právě to, že se vám do ‚toho‘ bude opět hůře dostávat. Zkrátka a dobře že běh a zima nejdou dohromady, je mýtus. „Zimnímu běhání se může věnovat každý, kdo nemá zdravotní potíže, které by mu ale bránily běhat kdykoli jindy v roce,“ podotýká Lucie Finková, trenérka z dua Born2Drill.

1. Základem je správné oblečení

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.