Být šťastný se dá naučit

Rodinné foto na pracovním stole, meditační hudba nebo relaxace. I to můžou být správné kroky k pozitivnímu myšlení a spokojenosti.
Šťastní lidé se od nešťastných liší jednou podstatnou věcí: ti šťastní problémy řeší, nešťastní na ně myslí. Patříte-li spíše mezi ty druhé, zkuste to změnit. Tady máte pět nápadů, jak získat dost síly na to, abyste začali přemýšlet pozitivně.

1. krok: Chce to pravidelný pohyb

Výzkumy ukazují, že pravidelný pohyb pomáhá překonávat špatnou náladu. Podporuje totiž sebevědomí, navíc se mozek zaplaví ‚šťastnými hormony‘ – endorfiny. Chemie to zkrátka zařídí za vás. Včetně toho, že se časem stanete na svém ranním běhu nebo rychlé chůzi závislí. I to mozek dokáže zařídit.

2. krok: Deset minut denně jen pro sebe

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.