5 věcí, které zefektivní váš den

5 věcí, které zefektivní váš den
Jít večer spát s pocitem, že prožitý den stál za to, by si přál každý. Po produktivním dni se vám bude daleko lépe usínat a váš spánek bude kvalitnější, také vaše nálada bude na vysoké úrovni a budete se cítit spokojení sami se sebou. Jak zefektivnit váš den, aby opravdu stál za to? Přinášíme pár tipů, které vám mohou pomoci.  
Vyzkoušejte si členství videoportálu
Kondice na 14 dní zdarma!
Získejte přístup k odborným článkům a cvičebním lekcím, které zvládnete v bezpečí domova.

1. Správný start

Správný start ovlivní zbytek dne, proto začínejte každé ráno správně. Ranní studená sprcha je skvělým tipem, jak se po probuzení nabít energií a probudit se (studené sprchy mají také mnoho zdravotních benefitů, například podpora imunitního systému). Dalším důležitým bodem je zdravá snídaně, po které vám nebude těžko, ale dostatečně zasytí a poskytne zdroj energie. Po ránu je také dobré sepsat si úkoly a cíle na daný den a dále věci, za které jste vděční, které jste dokázali nebo na které se těšíte. Zapsáním pozitivních bodů si zlepšíte náladu a „to do list“ vám pomůže se soustředit na důležité cíle pro daný den.

2. Zdravý jídelníček

Správná, pestrá a zdravá strava je klíčovým faktorem pro vaši spokojenost (s vaší váhou a postavou) a vaše zdraví. Jezte pravidelně pestrá jídla, nevynechávejte žádnou z makroživin (bílkoviny, sacharidy, tuky), protože každá hraje důležitou roli pro náš organismus, a nevnímejte zdravé jídlo jako dietu, ale jako zdravý životní styl. Po zdravých pokrmech se budete cítit svěže, plní energie a spokojeně.

3. Sportovní aktivita

Po jakékoli sportovní aktivitě dochází k vyplavování „endorfinů“, které přinášejí pocit štěstí a dobré nálady. Sportovní aktivity vám pomohou nejen k vaší vysněné postavě, ale rovněž k pevnému zdraví. Do sportovních aktivit se řadí jakýkoli pohyb, ať už cvičení v posilovnách, běh, chůze, cyklistika, domácí cvičení, míčové sporty, kolektivní sporty, nebo také jóga či pilates.

Cvičení pilatesZdroj: Kondice.cz

LEKCI PILATES NAJDETE ZDE

4. Dobrý skutek

Vykonáním dobrého skutku nejen zlepšíte den druhé osobě, ale rovněž také sami sobě. Udělejte dobrý skutek a uvidíte, že krátce nato se dostaví pocit štěstí a spokojenosti. Do dobrých skutků patří také zdánlivé maličkosti, jako je obyčejná pochvala, výpomoc či jen úsměv na prodavačku v obchodě. Karma je zdarma a každý váš pozitivní krok se vám vrátí, proto konejte dobro a očekávejte dobro.

5. Sebezdokonalování

Prací na sobě a sebezdokonalováním se posouváte k lepšímu já a také k osobní spokojenosti a vyrovnanosti. Přečtěte si pár stránek knihy o osobním rozvoji, věnujte pár minut hře na hudební nástroj, učte se chvíli cizí jazyk nebo začněte s jakýmkoli novým projektem. Po osobním posunu vpřed se večer budete cítit šťastní a úsměv z tváře vám jen tak nezmizí.

Usínat s dobrým pocitem, že den se vydařil a každá minuta byla dobře využita, je jedním z nejlepších pocitů, které můžete mít. Prožívejte každý den naplno, mějte produktivní dny, plné dobré nálady a úsměvů a váš život bude lepší.

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.