Prosba o nastavení tréninkového plánu

Dobrý den, rád bych Vás požádal o radu na vytvoření cvičebního plánu na týden. Je mi 58let a mnoho let chodím na Krav magu , kde jsem ale omezen artrózou třetího stupně v pravém koleni, takže cvičím lehčí varianty bez skákání atd. Rád bych zhubnul cca 10kg , abych ulevil kloubům, ale zároveň neztratil svalovou hmotu. Cvičení mi vyhovují cca 30min a vybírám si pro mírně pokročilé . Rád bych měl kompexní cvičení na cca 5 - 6 dní v týdnu. Děkuji za Váš čas a radu. S pozdravem Mareš Miroslav
Odpovídá Alena Vídeňská:

Dobrý den,

děkuji za Váš dotaz.

S ohledem na to, že nevím, kolikrát týdně cvičíte krav magu, bych navrhovala cvičební plán takto:

 

Pondělí: krav maga

Úterý: Posilovací trénink v kombinaci s kardio tréninkem 

Středa: posilovací trénink 

Čtvrtek: volno

Pátek: Krav maga

Sobota: Posilovací trénink v kombinaci s kardio

Neděle: volno

 

KARDIO trénink

- venkovní aktivita: svižná chůze, nordic walking - 

- domácí aktivita: chůze na páse, orbitrek, nebo cviky bez skákání, které komplexně zapojí celé tělo, např. poloviční angličák - tj.bez výskoků, přítah kolen pod břicho - tj. horolezec, nebo další varianty vzporů a podporů.

Délka kardio tréninku cca 30 min


POSILOVACÍ trénink- zaměřit na celé tělo. Vybírat si cviky ať už s váhou vlastního těla nebo s různými expandéry, činkami
Délka posilovacího tréninku cca 30 - 40 min

Přeji krásný den.

Máte dotaz?
Napište nám do odborné poradny

Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.