Máte pocit, že vaše tvář vypadá plněji, než byste si přáli? Příčiny mohou být různé. Genetické predispozice, nadměrný příjem solí, cukrů, tuků a uhlohydrátů, zadržování vody v těle nebo celkově špatný životní styl. Tlustý obličej způsobuje i nadměrné užívání alkoholu nebo nedostatek spánku. Co s tím ale můžete udělat? Vyvážená strava i pravidelné kardio cvičení vám pomůže zbavit se tuku na obličeji, na krku a tvářích.

Zdroj: Youtube

1. Cviky na obličej

Cvičení obličeje pomůže k tónování obličejových svalů a dochází po něm k zeštíhlení a omlazení obličeje.

Patří mezi ně například nafukování tváří a překulování vzduchu z jedné tváře do druhé. Vyzkoušet můžete i opakování širokého úsměvu ze zatnutými zuby, nebo natahování a napínání brady.

2. Více se hydratujte

Pití vody je zásadní ať už se snažíte zhubnout, nebo ne. Pokud budete pít dostatek čisté vody, vaše tělo vodu nebude tolik zadržovat, nebudete mít takový hlad a spálíte více kalorií. I pitný režim je tedy v hubnutí obličeje klíčový,

3. Omezte alkohol

Je v pořádku si dát skleničku vína k večeři, snažte se ale vyhnout nadměrnému příjmu alkoholu. Ten totiž zvyšuje chuť k jídlu a způsobuje přibírání na váze, usazování tuků i nadmutost.

4. Vyřaďte rafinované sacharidy

Rafinované sacharidy mohou zvyšovat hladinu cukru v krvi a vést k přejídání a hromadění tuku. Přechod na celozrnné výrobky může pomoci zvýšit úbytek tuku v obličeji.

5. Dostatek spánku

Spánek je stejně důležitý, jako voda, pokud ho nebudete mít dostatek, nemůžete zhubnout nic. Zapomeňte tedy na 4-5 hodin spánku, snažte se nastavit si režim tak, abyste měli denně alespoň 7 hodin kvalitního spánku.

6. Nesolte tolik

Pokud hodně solíte, způsobujete tím, že vaše tělo zadržuje více vody a vy jste pak nadmutí. Pokuste se tedy sůl co nejvíce omezit a snažte se vařit si doma - tak nejlépe ohlídáte příjem soli.

Zdroje: