Vyzkoušejte přerušovaný půst

Přerušovaný půst je způsob stravování, který zahrnuje část dne jídlo a část dne hladovění.
Být část dne bez jídla je přirozené. Když ale zmenšíte časové okno, během něhož si dopřáváte snídani, oběd a večeři, dostanete se na metodu sekvenčního stravování. Krátký půst, který se v cyklech opakuje, má dobré výsledky: štíhlejší tělo, lepší náladu i zdravější buňky. Seznamte se s různými verzemi přerušovaného hladovění. 

Přerušované hladovění, které v angličtině najdete pod pojmem intermittent fasting, má mnoho způsobů provedení, ale pořád zahrnují to samé: část dne jíst a další část dne hladovět. Přirozeně ho drží každý z nás, pokud se tedy nebudíte v noci tak silným hladem, že vás přiměje vstát z postele a vyplenit ledničku. Jen si možná dáváte poslední jídlo v osm a snídáte už po šesté. Při přerušovaném půstu se ovšem drží delší časová prodleva bez jídla: od nejpopulárnějších 12 až po 36 hodin. 

Spánek? Hned osm hodin bez jídla 

Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.