Proč je dobré zapojit silový trénink a nedělat do zblbnutí kardio

Proč je dobré zapojit silový trénink a nedělat do zblbnutí kardio
Udržování a budování svalové hmoty je jedním z nejlepších způsobů, jak udržet tělesný tuk na uzdě a posílit svou celkovou kondici. Odporové cvičení v podobě zvedání závaží je dobrým krokem k tomu, jak budovat svalovou hmotu a dosáhnout tak krásného zpevněného těla.

I přesto se velký počet žen silovému tréninku stále vyhýbá obloukem a většinu času tráví kardiovaskulárním cvičením, kdy jsou schopné hodinu běhat na běžícím páse. A důvod je jednoduchý: ,,Silově necvičím, nechci vypadat jako kulturistka!‘‘ S tímto názorem se setkáváme už řadu let a není tomu jinak ani dnes. Je ale opravdu toto tvrzení pravdivé, nebo je to pouze mýtus, který přetrvává?

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.