Jak se zbavit chutí na sladké po jídle

Jak se zbavit chutí na sladké po jídle
Máte po běžném větším jídle pravidelně neodolatelnou chuť na sladké? Pokud se snažíte zhubnout, může jít o nepříjemný problém. Většinou však má touha na sladké a nezdravé potraviny svůj důvod. A jakmile odstraníte příčinu, chutě výrazně poleví, nebo dokonce úplně zmizí.

Dostatek spánku a odpočinku

Silné chutě na sladké po obědě či jiném hlavním jídle bývají často zapříčiněny nedostatkem spánku. Tělo se snaží kompenzovat malé množství energie a nedostatečnou regeneraci s pomocí doplnění jednoduchých cukrů z nezdravých potravin. Pokud chcete být úspěšní se svou novou dietou a nedělat pravidelné nálety na zásoby sladkého, zapracujte na odbourání stresu a na pravidelném spánku s dostatečným prostorem pro odpočinek mezi jednotlivými tréninky a cvičením.

  • vyhraďte si minimálně 8 hodin na spánek
  • netrénujte každý den
  • věnujte se psychickému odpočinku a relaxaci

Špatně nastavená dieta s příliš velkým kalorickým deficitem

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.