4 tipy, jak lépe a rychleji zotavit tělo po náročném tréninku

4 tipy, jak lépe a rychleji zotavit tělo po náročném tréninku
Jsou vaše tréninky náročné a často do svého plánu zařazujete silový trénink? Abyste dosáhli maximálního zisku, zabránili zranění a rychleji se zotavili, musíte si vytvořit jednoduché zvyky, které vám pomohou k lepší regeneraci a zajistí zdravější a silnější tělo. Většina změn, které přináší cvičení, se dostavuje až po několika hodinách a následujících dnech po tréninku a je potřeba to zohlednit.

Fáze, která nastává po cvičení, je zotavovací, kdy se svalová vlákna začínají postupně opravovat a prochází syntézou svalových bílkovin, kdy začíná svalový růst. Chcete-li tento proces usnadnit, minimalizovat bolest svalů a zvýšit rychlost zotavení, musíte svému tělu pomáhat ihned po tréninku.

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.