4 potravinové doplňky, které byste měli mít u sebe doma

4 potravinové doplňky, které byste měli mít u sebe doma
Nedostatek energie a neustálý pocit únavy a vyčerpání může souviset s chybějícími minerály, vitaminy a dalšími látkami důležitými pro efektivní fungování lidského metabolismu. S tím naštěstí mohou pomoci potravinové doplňky. S jejich výběrem si dejte zvláště záležet hlavně během podzimních a zimních měsíců, kdy je kvůli menšímu počtu hodin s přirozeným denním světlem potřeba doplnit energii. A jaké doplňky stravy konkrétně mohou pomoci?

Vitamin C

Když má tělo málo „céčka“, začne se to projevovat častou únavou, ale také oslabením imunitního systému. Kvalitní doplněk stravy, ideálně s pomalejším uvolňováním, podpoří doplnění této velmi důležité látky. V rámci prevence se doporučuje zhruba 500 mg vitaminu C denně. V případě, kdy se začínáte cítit nemocní, dávku klidně na pár dní zdvojnásobte.

Loading
ZAVŘÍT REKLAMU
Ikona
Ale ne! Používáte zastaralou verzi prohlížeče, kterou náš videoportál Kondice nepodporuje!
Pro sledování cvičebních videí, poslouchání meditací a čtení nejnovějších článků, receptů i speciálů Kondice si prosím aktualizujte svůj prohlížeč.