Každá žena přece ví, že pokud je nespokojená, bude mít těžko energii svou radost a péči předávat dál. Kromě podpory partnera či partnerky to chce ještě nějakou tu relaxační chvilku navíc. Která bude jen vaše.

Čas na ranní kafe

Najděte si ho. I kdyby to mělo znamenat, že ráno vstanete o deset minut dřív. Nechte myčku myčkou, prostě jen seďte a vychutnejte si ho bez dalších podnětů. On ten den stejně začne i bez vás. A vy alespoň trochu naberete síly.

Čtěte knihy, časopisy, cokoliv

Omezte ideálně chvíle na mobilu a zaměřte se na texty a články, které vám budou k užitku. A je jedno, co preferujete: časopis pro ženy, nový bestseller nebo článek o současné ekonomické situaci vám pomůže utřídit myšlenky a trochu se odprostit od reality všedních dnů.

Protáhněte se

Nemusíte hned běhat maratony. Stačí se ráno protáhnout na podložce, dát si jemný strečink, jógu, relaxaci či rovnou meditaci. Cokoliv vám bude komfortní. Nezapomeňte na uklidňující hudbu a vonné oleje. Pár takových minut denně dokáží divy.

Nevynechávejte jídlo

Stravujte se přiměřeně, ale vyváženě. Hlad je největší nepřítel. Pokud se budete snažit držet vyváženou stravu a mít vždy dostatek makro i mikro živin, je to optimální stav, kdy vaše tělo bude dostávat přesně takové živiny, jaké potřebuje. A když ne, a vy se nebudete cítit dobře, nebo nebudete vědět jak na to, zkrátka si nebojte říct o pomoc.

Nezapomeňte na koníčky

Ať už je to práce, cvičení, procházky, deskovky, malování, keramika. Nezapomeňte na aktivity a činnosti, které vám dělaly radost a zkuste je do vaší rutiny zařadit. Jasně, nepůjde to tak často, jak byste si možná přáli. I nižší frekvence něčeho, co máte rádi, vás ale dokáže nabít tolik potřebnou pozitivní energií, ze které ještě budete moci čerpat.

Dostatek spánku dělá divy

Uklizená kuchyň počká, dostatek spánku si ale jen tak nevyčarujete. Přitom má výrazný vliv na zdraví, vzhled i psychickou pohodu. Tak na to myslete, až se budete do noci snažit mít perfektní domácnost. Perfektní spánek často bohatě stačí.