05. 06. 2019

Cvičení po padesátce: Zumbu vynechte, raději zkuste posilovat

Chcete si udržet pevnou postavu nebo byste rádi shodili pár kil? Dobrá zpráva je, že po padesátce vám pro dobrou kondici stačí půlhodinová procházka denně nebo lekce jógy. Skákání a příliš dynamickému cvičení se ale vyhněte.

Celý článek »
12 minut pro rychlé spalování tuků

21. 05. 2019

12 minut pro rychlé spalování tuků

Každý, kdo se zajímá o to, jak hubnout a zároveň si udržet svaly, už nejspíše ví, že by měl střídat hodně rychlý pohyb s pomalým, ale intenzivním. My jsme pro vás našli návod, jak svému tělu dopřát smysluplný aerobní i anaerobní pohyb za pouhých dvanáct minut.

Celý článek »
LÁZNĚ, POHODA A PŮLMARATON! POJĎTE BĚHAT, NEBO FANDIT

08. 04. 2019

LÁZNĚ, POHODA A PŮLMARATON! POJĎTE BĚHAT, NEBO FANDIT

Lázně, kolonáda, oplatky, minerální prameny a krásné prostředí. Karlovy Vary jsou v mnoha ohledech úžasným místem pro péči o tělo a mysl jako zrozené. Ale 18. května ho můžete také protáhnout mezi tisícovkami běžců v krásném závodu RunCzech seriálu.

Celý článek »
Takové to domácí cvičení

02. 04. 2019

Takové to domácí cvičení

V současnosti získává domácí cvičení na oblibě. A je to logické, vypadat zdravě, cítit se dobře je zkrátka v kurzu. Ne každý má ale tu možnost se pravidelně vypravovat kvůli fyzické aktivitě kamsi, strávit tam několik hodin a poté zase desítky minut putovat domů. Od toho je tu domácí cvičení, které by vám už ze své podstaty nemělo zabrat zbytečně moc času.

Celý článek »
Speciál Kondice: Můj běžecký rok

20. 03. 2019

Speciál Kondice: Můj běžecký rok

Propadli jste běhání, nebo zvažujete koupi prvních kecek? Nový speciál Kondice Můj běžecký rok vás provede běžeckou sezónou a pomůže vám posunout se dál, ať už s během začínáte, nebo běháte dlouhá léta.

Celý článek »