Nastartujte svůj metabolismus aneb co nechybí v jídelníčku modelek

Nastartujte svůj metabolismus aneb co nechybí v jídelníčku modelek

Podpořte své úsilí o štíhlou postavu a zařaďte do jídelníčku to, co Miranda Kerr, Gisele Bündchen či Alessandra Ambrosio: potraviny, které podporují látkovou výměnu.

S přibývajícími léty se zpomalování metabolismu nevyhne nikomu. Ani modelkám. Proto jejich jídelníček musí obsahovat co nevíce potravin, které urychlují látkovou výměnu, a tak pomáhají s hubnutím či udržením štíhlé postavy. Které to jsou?

Řecký jogurt

Proč právě ten? Obsahuje až dvakrát více proteinů než obyčejné jogurty. Právě proteiny patří mezi nejvýkonnější pomocníky při hubnutí. Tělo je stravuje pomaleji než sacharidy nebo tuky, takže i žaludek opouštějí mnohem pozvolněji. Navíc se při jejich metabolismu spotřebuje více kalorií. Proteiny najdete i ve vejcích, rybím, krůtím či kuřecím mase a sóje.

Quinoa

Opomineme-li to, že obsahuje spoustu železa, zinku či vitamínu E, quinoa zůstává bohatým zdrojem proteinů a vlákniny. Stejně jako proteiny i vláknina pomáhá při redukci váhy. Má vliv na rychlost látkové výměny, sytí, čistí střevo a zabraňuje rychlému vzrůstu hladiny cukru v krvi.

Skořice

Modelky si ji přidávají do kávy, mléka, koktejlů nebo jogurtu. Dodají jim tím na chuti, ale ne na kaloriích a podpoří metabolismus cukrů.

Kokosový olej

Snad nejoddanější fanynku má kokosový olej v Mirandě Kerr. V teplé kuchyni jím nahradila ostatní tuky, navíc ho každý den spolkne několik lžiček. Kvůli pleti, vlasům i štíhlé postavě. Kokosový olej totiž pomáhá odbourávat tuky v těle, navozuje pocit plného žaludku a tlumí chuť na sladké.

Tereza Kohnová

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.