Jak na pozvolné, ale trvalé hubnutí?

V příštích šesti měsících plánuji shodit čtrnáct až šestnáct kilogramů. Nechci hubnout rychle, ale postupně – počítám se dvěma kilogramy měsíčně. Zajímalo by mě proto, kolikrát denně bych měla cvičit a jak bych měla jíst.

Zuzana Klingrová

Kondiční trenérka. Vyučuje jógu ve studiu Fitlight, kterého je zároveň majitelkou. Dále je programovou ředitelkou Resortu Svatá Kateřina, kde rovněž vede lekce jógy.

Chválím vás, že počítáte s postupným úbytkem váhy. Bohužel vstupní informace o vás nejsou dostatečné. Chybí věk, výška, tělesná váha nebo typ zaměstnání. Proto i moje odpověď je velmi všeobecná. Doporučuji vám šestkrát týdně cvičit a střídat sportovní aktivity. U hubnutí je vhodná i stimulace lymfatického systému – nejlépe manuální lymfatickou masáží a čajem stimulujícím lymfu. Nezapomínejte ani na regeneraci, např. na relaxační masáž.

Co se týče stravy, dbejte na její množství i složení. Záleží, zda cvičíte ráno, odpoledne nebo večer. Podle toho se rozděluje počet jídel za den. Všeobecně byste měla dodržovat minimálně snídani, oběd, svačinu a večeři.

Zuzana Klingrová

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.