Po třech dětech zpátky do kondice?! Superžena

Po třech dětech zpátky do kondice?! Superžena

Když jsem šla dnes na další schůzku s nutriční specialistkou, věděla jsem, že mě nepochválí. Nejenže jsem absolutně nedodržovala vyvážený jídelníček na míru, který jsem posledně dostala, já jsem ho dokonce ani pořádně nečetla. Ač se mnou poctivě letěl na dovolenou a zpět.

Nestíhám. Jen co jsme se přestěhovali, do vybalování krabic jsem začala balit kufry k moři. U moře nebyla šance a poté, co jsme se vrátili, mám pocit, že jsem se ještě nezastavila. Vybalit kufry. Vyprat. Vyžehlit. Roztřídit. Zní to snadno. Ale když se to vynásobí pěti lidmi? Na chodbě navíc čekají další krabice a pytle na uskladnění. Knihy do knihovny. Šaty do skříně. Serepetičky do koše. Jak je možné, že máme tolik věcí?

Na zemi se začínají dělat chuchvalce prachu. Vysát. Vytřít. Je potřeba umýt koupelnu. Vyčistit záchod. Utřít prach. Poznatek? Ve větším bytě všechny běžné činnosti zaberou daleko víc času.

A do toho jsou tu neustále přítomny všechny tři děti, které nechtějí jen koukat, jak mamka šúruje, chtějí si s ní hrát a číst a malovat a chodit na hřiště. A chtějí také jíst. Ubohý kojenec měl podle doporučení dostat příkrm už před měsícem!

Do toho je tu to září, kdy je potřeba je na poslední chvíli přihlásit do kroužků. Oběhat úvodní hodiny. Logisticky vyřešit přesuny. Nezapomenout, kam co potřebují. Ve státní školce, místě takřka nedostupném, se jedno uvolnilo. Ženu se tam pomalu rovnou z letiště, aby to klaplo. Ano. Nejstarší dceru mi přijmou. Seznam věcí, které je nutné zařídit a nakoupit. Potvrzení od doktora. Do toho výměna dokladů se změnou trvalého pobytu. A nezapomenout zaplatit popelnicový poplatek za poslední čtvrtletí. Jak mám do toho ještě stihnout koupit ten vhodný druh chleba? (Mimochodem je to například žitnopšeničný Boubín, Kovářský chléb, slunečnicový Cerea nebo Vita chléb.)

Kaju se a slibuju, že opět začnu zapisovat svůj jídelníček. K snídani vydatné bílkoviny a sacharidy. K obědu kromě toho ještě zelenina. Večeře už bez sacharidů. Dodržovat dopolední a odpolední svačiny. Šunka jen s obsahem masa nad 80 %, jogurty do 3 % tuku, sýry do 30 % obsahu tuku v sušině. Ano, ano, jen mě nebijte.

Každopádně dobrá zpráva je, že jsem během dovolené i přes palačinky a zmrzlinu nepřibrala. Dokonce jsem se dostala pod 70 kg! Ale od posledně mi neubylo tuku, nýbrž svaloviny. Což nechápu. Připadám si jako superhrdina. A ti jsou vždycky svalnatí, ne?

Vlaďka Šumberová

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.