Jóga: Hubnutí, 2. díl

Jóga: Hubnutí, 2. díl

Zhubnout vám kromě rychlých sportů a úpravy jídelníčku může pomoci také jóga. Zacvičte si plnohodnotnou lekci jógy se Zuzkou Klingrovou.

Zuzana Klingrová

Kondiční trenérka. Vyučuje jógu ve studiu Fitlight, kterého je zároveň majitelkou. Dále je programovou ředitelkou Resortu Svatá Kateřina, kde rovněž vede lekce jógy.

Jestli chcete shodit pár kil, pak je důležité dodržovat několik pravidel. Postupujte po malých krůčcích, což platí jak pro sportování, tak pro změnu stravování.

Zuzka Klingrová

Kompletní video

KOMPLETNÍ ZÁZNAM JE DOSTUPNÝ
POUZE PŘEDPLATITELŮM JÓGY

U nás za 1 lekci zaplatíte 9 Kč! Za jednu standardní lekci ve fitku až 230 Kč.

Předplatit

Již máte předplatné? .


Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.

  1. Eva | 14. 11. 2013 v 11:32

    Dobrý den,je ještě jiný způsob, jak získat videa jógy s p. Klingrovou? Třeba to DVD? Děkuji

  2. Andrea Mouaddab Vémolová | 26. 09. 2013 v 07:06

    Zatím ne, ale děkujeme za nápad, jistě ho probereme!

  3. jana | 24. 09. 2013 v 12:45

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda neuvažujete o DVD s cvičením jógy se Zuzkou. Díky za info.

  4. Dana Homolková | 10. 02. 2012 v 17:55

    Ozvučení videí je v pořádku, trenérka používá mikrofon a všechny pozice detailně popisuje. Pokud se vyskytly nějaké technické potíže, půjde zřejmě o chybu přehrávače.

  5. Karolina | 05. 02. 2012 v 18:02

    Dobrý den, videa jsou úžasná:) Jen jsem se chtěla zeptat, zda by nešlo udělat něco s ozvučením. Cvičit a ještě neustále sledovat obrazovku je celkem náročné:)

  6. Dana Homolková | 26. 01. 2012 v 09:26

    Omlouvám se za zpoždění, tady je reakce Zuzky Klingerové: Pozor, při zákonech hlavy je vždy nutne nejdříve vytáhnout hlavu vzhůru ke stropu a pak pomalu přecházet do zákonu. Pokud nevytáhnete hlavu vzhůru, neuvolníte svaly a budete přímým záklonem utlačovat ploténky a nervy. Potom může docházet k bolestem a motání hlavy. Pokud trpíte na bolesti krční páteře, cvičíte nejprve jen protažení vzhůru s pohledem na strop, nikoliv úplný záklon. Postupně posílíte šíjové svaly, uvolníte ztuhlost šíje a ramen a otevřete váš hrudník.

  7. Dana Homolková | 18. 01. 2012 v 11:57

    Děkujeme za váš dotaz, seženeme odpoveď a napíšeme vám. Vaše redakce

  8. Káťa | 18. 01. 2012 v 09:17

    Dobrý den.

    Chtěla jsem se zeptat, zda je normální, že mám problém s pozicemi, kdy se musí zaklánět hlava (ryba, velbloud atp.). Tyto pozice jsou pro mě dost něpříjemné, vždy se mi jakoby motá hlava. Rybu ještě zvládnu, ale velblouda už ne. Dělám něco špatně nebo by bylo lepší tyto pozice necvičit?

    Děkuji za odpověď a za úžasné cvičení 🙂