Jóga: Hubnutí, 1. díl

Jóga: Hubnutí, 1. díl

Shodit přebytečná kila a zpevnit problematické partie. To je velký sen mnoha žen. Při hubnutí je důležitá nejen změna stravování, ale také pohyb. Doplňte aerobní cvičení jógou, která vám pomůže ve vašem dietním programu.

Zuzana Klingrová

Kondiční trenérka. Vyučuje jógu ve studiu Fitlight, kterého je zároveň majitelkou. Dále je programovou ředitelkou Resortu Svatá Kateřina, kde rovněž vede lekce jógy.

Díky józe se vaše tělo zpevní a stane se flexibilnějším. Protáhnete svaly a klouby se přirozeně uvolní.

Zuzka Klingrová

Náhled Kompletní video

KOMPLETNÍ ZÁZNAM JE DOSTUPNÝ
POUZE PŘEDPLATITELŮM JÓGY

U nás za 1 lekci zaplatíte 9 Kč! Za jednu standardní lekci ve fitku až 230 Kč.

Předplatit

Již máte předplatné? .

KOMPLETNÍ ZÁZNAM JE DOSTUPNÝ
POUZE PŘEDPLATITELŮM JÓGY

U nás za 1 lekci zaplatíte 9 Kč! Za jednu standardní lekci ve fitku až 230 Kč.

Předplatit

Již máte předplatné? .


Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.

  1. Andrea Mouaddab Vémolová | 09. 10. 2013 v 21:07

    Dobrý den, určitě po ránu zkuste pozdrav slunci, ten se určitě nabízí:). Hodně sil a radosti do dalšího cvičení. Andrea M. V.

  2. Ivana Poborská | 09. 10. 2013 v 20:12

    Děkuji za úžasné chvíle s Vámi. Jsem šťastná, že jsem objevila jógu. Je mi 52 let a moje tělo ( bolesti kloubů) mi napovědělo, že musím něco změnit. A tak se snažím cvičit každý den, když stíhám, i ráno. Chtěla jsem se zeptat, která lekce je na cvičení ráno nejlepší, jsem totiž dost zatuhlá. Moc Vás všechny zdravím a děkuji.