Jóga: Kyčle, kříž, stehna

Jóga: Kyčle, kříž, stehna

Cvičení se hodí pro všechny, kteří pracují v kanceláři a mají sedavé zaměstnání. Naučte se rychle a jednoduše uvolnit kyčelní klouby, vnitřní strany stehen a oblast kříže.

Zuzana Klingrová

Kondiční trenérka. Vyučuje jógu ve studiu Fitlight, kterého je zároveň majitelkou. Dále je programovou ředitelkou Resortu Svatá Kateřina, kde rovněž vede lekce jógy.

Před začátkem cvičení začněte krátkou relaxací. „Lehněte si na záda a věnujte se jen svému dechu. Myšlenky nechte volně plynout nebo myslete na něco příjemného, co vám v poslední době udělalo radost,“ říká kondiční trenérka Zuzka Klingrová, která vede online lekce jógy pro web Kondice.

Během provádění jednotlivých asán ucítíte uvolnění, energie vám bude proudit celým tělem a hlavně místy, která jste měli zablokované.

Zuzka Klingrová

Kompletní video

KOMPLETNÍ ZÁZNAM JE DOSTUPNÝ
POUZE PŘEDPLATITELŮM JÓGY

U nás za 1 lekci zaplatíte 9 Kč! Za jednu standardní lekci ve fitku až 230 Kč.

Předplatit

Již máte předplatné? .


Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.