Jóga: Premenstruační syndrom (1. část)

Jóga: Premenstruační syndrom (1. část)

Několik dní před periodou to vypadá vždycky stejně: Nervozita, napětí v prsou, bolest v podbřišku, migréna a přibírání na váze. Může za to PMS, neboli premenstruační syndrom. Pomoci by vám mohla jóga!

Zuzana Klingrová

Kondiční trenérka. Vyučuje jógu ve studiu Fitlight, kterého je zároveň majitelkou. Dále je programovou ředitelkou Resortu Svatá Kateřina, kde rovněž vede lekce jógy.

Jak je to možné? Pomocí speciálních jógových cviků uvolníte svaly pánevního dna, což vám přinese kýženou úlevu. Cviky vás zklidní a pomůžou tělu uvolnit tekutiny, které vyvolávají citlivost v prsou i napětí v břiše.

Díky cvičení se zharmonizuje celý hormonální systém. Jóga působí vždy komplexně – pozitivně ovlivňuje nejen tělo, ale má blahodárný účinek také na psychiku a emoce. Pro zmírnění obtíží je ideální cvičit několikrát týdně.

Zuzka Klingrová

Náhled Kompletní video

KOMPLETNÍ ZÁZNAM JE DOSTUPNÝ
POUZE PŘEDPLATITELŮM JÓGY

U nás za 1 lekci zaplatíte 9 Kč! Za jednu standardní lekci ve fitku až 230 Kč.

Předplatit

Již máte předplatné? .

KOMPLETNÍ ZÁZNAM JE DOSTUPNÝ
POUZE PŘEDPLATITELŮM JÓGY

U nás za 1 lekci zaplatíte 9 Kč! Za jednu standardní lekci ve fitku až 230 Kč.

Předplatit

Již máte předplatné? .


Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.