MUDr. Jitka Chaloupecká

Je držitelkou certifikátů pro práci s lasery, pro aplikaci injekčních implantátů a botulotoxinu, korektivní dermatologii se věnuje od roku 1999.

Účastní se tuzemských i zahraničních seminářů a kongresů zaměřených na problematiku laserové a estetické medicíny. Má za sebou odbornou stáž v USA. Od roku 2000 přednáší a školí metody a techniky laserové terapie.

POŠLETE NÁM DOTAZ

Související články:

Privátní klinika: Jak na celulitidu?

08. 01. 2016

Privátní klinika: Jak na celulitidu?

Celý život mám přibližně stejnou tělesnou váhu. Teď jsem překročila 35 let a mám pocit, že začínám přibírat na stehnech a břiše, nikoliv váhově, ale nevejdu se do kalhot. Rozhodla jsem se tedy cvičit. Kamarádka mi ale říkala, že tukové buňky už stejně nezničím. Prý jakmile jednou narostou, tak cvičením jen splasknou, vypustí svůj obsah tuku, ale zůstanou tam a vyčkávají na dobu, až zase nebudu cvičit, aby nabraly svůj objem. Muž mi zase tvrdí, ať se podívám na kulturisty, že ti na sobě nemají určitě ani jednu buňčičku tuku, přičemž na začátku tukové buňky měli. Tak nevím, jak to tedy s tím tukem je. Jak souvisí tukové buňky s celulitidou? I když cvičím a stehna se začínají rýsovat, celulitida přetrvává. Jaký je váš názor na ultrazvukové rozpouštění celulitidy?

Celý článek »
Po vysazení antikoncepce je akné zpět

27. 07. 2013

Po vysazení antikoncepce je akné zpět

Trpím akné od 14 let, v 15 letech mi paní gynekoložka předepsala Diane 35, která mi velmi pomohla. V 18 jsem antikoncepci změnila na Jeannie. Po porodu v 25 letech jsem začala znovu brát Jeannie, ale začala jsem se více potit, necítila jsem se dobře po fyzické stránce. Paní gynekoložka mi poradila, abych tedy na chvíli antikoncepci úplně vysadila. To jsem udělala a akné se začalo ozývat znovu. Dnes mi je 28 let, antikoncepci neberu, cítím se fajn, ale pupínky mám. Chtěla jsem se zeptat, zda mi by mi dermatoložka mohla předepsat léky na vnitřní užívání. Jaké?

Celý článek »