Nehubnu, co dělám špatně?

Nehubnu, co dělám špatně?

Obracím se na vás s prosbou. Dříve jsem měla hodně pohybu, ale před rokem jsem prodělala tři operace a nemohla cvičit. Nyní jsem se chtěla navrátit zpět k aktivnímu sportu. Hodně jsem dříve jezdila na kole a rotopedu, ale vzhledem k tomu, že jsem přibrala během roku 12 kg hlavně tím, že jsem nesportovala a mám sedavé zaměstnání, potřebovala bych poradit. Co dělám špatně, když kila nejdou dolů? Ani se necítím zdravotně dobře a v kondici. Objevila jsem vaše cvičení jógy a hodně mně zaujalo. Začala jsem cvičit, ale nevím, kdy je na to vhodná doba. Mám provádět jen jógu, nebo upravit i jídelníček a přidat nějaký další sport? Nejvíce jsem nabrala přes stehna a zadek. Poradíte mi, prosím, jak zhubnout a zpevnit postavu?

Zuzana Klingrová

Kondiční trenérka. Vyučuje jógu ve studiu Fitlight, kterého je zároveň majitelkou. Dále je programovou ředitelkou Resortu Svatá Kateřina, kde rovněž vede lekce jógy.

Bohužel nepíšete, čeho jste prodělala operaci a také bych potřebovala znát váš věk, výšku a celkovou váhu. Nicméně určitě se můžete věnovat józe. V józe jsou dechové techniky a pozice stimulující trávení, činnost štítné žlázy, slinivky.

Doporučuji upravit jídelníček. První rada je jíst třikrát denně plnohodnotnou vyváženou stravu, která obsahuje méně sacharidů. Proč třikrát? Hned ze dvou důvodů – prvním je činnost slinivky břišní a uvolňování Inzulínu při trávení a druhý důvod je obnovení vnitřní ochranné vrstvy stěny našeho žaludku.

V józe se věnujete nejen praktikování pozic, dechových cvičení, meditaci, ale i očistným technikám – detoxikaci. I ta je velmi dobrým pomocníkem při snižování nadváhy.

Dále doporučuji se osobně potkat s odborníky a postupně zařadit očistný den a úpravu jídelníčku společně se sportovními aktivitami, které vás baví. Držím pěsti a určitě kdykoliv znovu napište.

Zuzana Klingrová

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.