Jóga na uvolňování třísel a vnitřní strany ramen

Jóga na uvolňování třísel a vnitřní strany ramen

Pokud jste ve stresu nebo v práci hodně sedíte, pak utlačujete svá třísla, uzavíráte ramena, tím se kulatí hrudní páteř a vy tak utlačujete štítnou žlázu, ale i srdce a plíce. To zapříčiňuje problémy s trávením, činností tlustého střeva, což vede k zácpám, zánětům močového měchýře či k bolestivé menstruaci nebo dokonce k neplodnosti.

V této lekci se tedy budeme věnovat uvolňování třísel a otevírání hrudníku a uvolňování ramen.

Zkuste si zacvičit také:

Jóga pro vnitřní klid

Jóga: Otevírání hrudníku, kompenzace dlouhého sezení

Zuzka Klingrová

Náhled Kompletní video

KOMPLETNÍ ZÁZNAM JE DOSTUPNÝ
POUZE PŘEDPLATITELŮM JÓGY

U nás za 1 lekci zaplatíte 9 Kč! Za jednu standardní lekci ve fitku až 230 Kč.

Předplatit

Již máte předplatné? .

KOMPLETNÍ ZÁZNAM JE DOSTUPNÉ
POUZE PŘEDPLATITELŮM JÓGY

U nás za 1 lekci zaplatíte 9 Kč! Za jednu standardní lekci ve fitku až 230 Kč.

Předplatit

Již máte předplatné? .


Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.