Nemůžete zhubnout? Zkuste to podle horoskopu!

Nemůžete zhubnout? Zkuste to podle horoskopu!

Na každého funguje trochu něco jinéhou. Zkuste své stravování upravit podle vašeho znamení a uvidíte, co to s vaším tělem udělá.

Beran

Nadchnete se pro vše, do čeho se pustíte, a očekáváte okamžité výsledky. Musíte pochopit, že dieta i cvičení vyžadují jistý čas. Vybírejte si pohyb, který vás bude bavit. Sázejte na běh, plavání nebo se rozvlňte při rytmech zumby.

Zaručené dietní tipy
Vaše strava by měla být pestrá. Jezte hodně ovoce, zeleniny, čerstvých ryb i drůbeže. Nebojte se koření, jako jsou česnek, pepř a chilli, zrychlí vám metabolismus.

Býk

Milujete dobré jídlo i víno a máte sklony přibývat na váze. Pokud se rozhodnete hubnout, nemáte většinou problémy dodržovat výživové plány a jste důslední. Býci milují týmové hry i dřinu v posilovně. Vhodné jsou i tanec či aerobik.

Zaručené dietní tipy

Snažte se odepřít si hutné omáčky a přemíru tuků. Velké přílohy nahraďte rýží a svěžími zeleninovými saláty. Možná vám bude vyhovovat dělená strava.

Blíženci

Máte nevyčerpatelnou energii a milujete vše, co je pro vás nové, takže experimenty v jídle i ve sportu jsou vaší doménou. Co se týče pohybu, volte aktivity na čerstvém vzduchu. Možná se vám zalíbí jóga nebo běh. Předejdete tak neklidu typickému pro Blížence.

Zaručené dietní tipy

Nesázejte na jednotvárné diety a raději volte lehkou stravu s převahou salátů, ovoce, ryb a bílého masa. V kuchyni využívejte nové ingredience a vyvarujte se stereotypů.

Rak

Raci potřebují organizovaný způsob života. Rádi vaří a ještě raději si plody své práce vychutnávají. Dávají přednost tradiční kuchyni. Pravidelné cvičení je nutností. Vhodné jsou třeba tanec, plavání nebo jóga. Snažte se vytěsnit zbytečné starosti.

Zaručené dietní tipy

Diety vám nevyhovují. Uberte tedy počet knedlíků a vepřové nahraďte libovým masem, kuřecím nebo rybami. Velmi rádi se uklidňujete sladkostmi, proto si najděte jiný způsob relaxace.

Lev

Milujete skvělé restaurace a večeře s přáteli. Když se to přehání, následky v podobě tukových polštářků na sebe nenechají dlouho čekat. Je čas na dietu a fitcentrum. Jako rozptýlení volte volejbal či golf. Zálibu najdete i v tanci.

Zaručené dietní tipy

Je třeba jídelníčku odlehčit. Z mas preferujte ryby, vhodná je rýže, sója a ovoce. Na mlsání volte mandle a ořechy. Omezte alkohol, především ten tvrdý. Vyzkoušejte tukožroutskou polévku.

Panna

Vaším znakem je sebekázeň a obdivuhodná pečlivost. Zdraví vám není lhostejné, hlídáte si krevní tlak i hladinu cholesterolu. Prospívá vám pohyb na čerstvém vzduchu, běh, procházky, jízda na kole, ale i jóga a relaxační techniky.

Zaručené dietní tipy

Najděte si nutričního specialistu, který vám sestaví plán, který budete dodržovat. Trávicím potížím předcházejte dostatkem vlákniny. Jezte jablka, švestky a fíky. Dodržujte pitný režim.

Váhy

Váhy sice nepřibývají tak rychle jako ostatní, ale i jim se může stát, že to s jídlem přeženou. Mají totiž vytříbenou chuť a zálibu ve skutečných delikatesách. Preferují týmové sporty.

Zaručené dietní tipy

Měli byste se vyhýbat cukrům a bílému pečivu. Jezte mořské plody, luštěniny a rýži. Ze zeleniny vybírejte rajčata, mrkev, kukuřici, chřest, zelené fazolky, okurky a omezte brambory.

Štír

Neumíte žít jinak než naplno, což se projevuje i ve vztahu k jídlu. Naštěstí přijatou energii rychle spotřebujete. V zimě vyrazte na běžky, celoročně se věnujte zátěžovým i vytrvalostním tréninkům, případně bojovým uměním.

Zaručené dietní tipy

Vyhýbejte se mléčným výrobkům kromě těch zakysaných. Zkuste si týden zapisovat, co jste jedli, a pak vyškrtejte, co bylo zbytečné. Výrazná chuť koření uspokojí vaše chuťové buňky.

Střelec

Většina žen narozených v tomto znamení přibírá zejména v oblasti boků. Podíl na tom má vaše láska k bohatě prostřeným stolům. Je důležité uvolnit mysl fyzickou činností. Vyzkoušejte náročné sporty jako horolezectví nebo bojové aktivity.

Zaručené dietní tipy

Sázejte na zeleninu v syrové i dušené podobě. Nezapomínejte na luštěniny, které jsou bohatým zdrojem vlákniny. Maso nahraďte sójovými výrobky. Z příloh volte rýži, brambory či těstoviny.

Kozoroh

Uznáváte škodlivost přejídání, jen si dejte pozor, abyste konzumovali dostatek vápníku. Pořiďte si rotoped a při tréninku sledujte oblíbený seriál. Lze doporučit i míčové hry a tenis. Pro pohodu, zdraví a krásu jsou vhodné masáže a sauna.

Zaručené dietní tipy

Pro vás je klíčová pravidelnost v jídle a malé porce po dvou až třech hodinách. Nezapomínejte na přestávky v práci, důslední buďte i v dodržování pitného režimu.

Vodnář

Vodnáři jsou stále v pohybu, proto nebývají náchylní k tloustnutí. Pokud se to stane, zpátky vede jediná cesta a tou je pohyb. Musí být hlavně zábavný a kreativní. Dejte přednost tanci nebo flamengu.

Zaručené dietní tipy

Jezte ryby, libové hovězí maso i mléčné výrobky. Na talíř si přidávejte velké zeleninové přílohy a saláty. Volte celozrnné pečivo a hodně ovoce. Pochutnat si můžete na mandlích a olivách.

Ryby

Pro doplnění energie často saháte po sladkostech nebo tučných jídlech. Potřebujete se především zklidnit a uvolnit. Věnujte se plavání nebo aqua aerobiku. Vyhovuje vám rytmické cvičení.

Zaručené dietní tipy

Místo jídla si raději zajděte na relaxační masáž nebo si uvařte čaj z meduňky či dobromysli. Volte hovězí a kuřecí maso, plody moře a dopřát si můžete i dobré víno.

Kafe.cz

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.