Jak se dostat do formy? Poradíme vám!

Jak se dostat do formy? Poradíme vám!

Komerční sdělení - Vypadat skvěle není žádným problémem. Stačí jenom vědět, jak na to. Pro mnohé je jejich krása spojena hlavně s tím, že se dostanou do formy. Tedy že výrazně zapracují na figuře svého těla. A jak na to? S tím vám poradíme.

Začít určitě musíme celkovou detoxikací. Před začátkem každého nového režimu je dobré své tělo dostatečně pročistit. A to od různých volných radikálů, tak i od těžkých kovů a dalších nežádoucích látek. Takto detoxikovat můžeme naše tělo jak z vnějšku, tak i prostřednictvím naší kůže. Zde potěší originální dárky pro ženy i muže, které mohou být právě ve formě zajímavých detoxikačních balíčků. První krok tedy máme za sebou. Co je třeba absolvovat dále?

Shodit váhu nemusí být složité

Druhým krokem by měla být primárně snaha o redukci váhy. Jak na to? Ani to nemusí být zase až tak složité, jak si dnes mnoho lidí myslí. I zde je třeba jenom vědět, jak na to. První cesta je v podstatě klasická a vede přes dietní jídelníček. Jeho součástí by mělo být:

  • Dostatek ovoce a zeleniny.
  • Dostatek bílkovin a vlákniny.
  • Minimum tuků, cukrů a soli.

Kromě dodržování jídelníčku se můžeme vydat ještě druhou cestou. Ta není zázrakem, ale na druhou stranu o ní musíme říci, že nám dokáže v mnohém pomoci. Jsou to tablety na rychlé hubnutí, které dnes můžeme v rámci dietního režimu užívat. A z jakého důvodu? Ty jsou hned dva. Tím prvním je to, že výrazně omezíme naše chutě k jídlu. Tím druhým důvodem je naopak to, že můžeme zrychlit metabolismus našeho těla, díky čemuž zrychlíme i spalování našich tukových zásob. Obě možnosti hubnutí výrazně podpoří.

Začněte s aerobní sportovní aktivitou

Bez pohybu to samozřejmě nejde. I ten má vliv na to, jak rychle budeme spalovat naše tuky. Nejlepší volbou je ve chvíli, kdy chceme zhubnout, takzvaná aerobní aktivita. Tedy taková, při které nám stoupne tepové frekvence a tuky se tak začnou spalovat mnohem rychleji a efektivněji. Zajímá-li vás, jaké jsou dnes možnosti, tak určitě dominuje:

  • Jízda na kole či běh.
  • Plavání.
  • Aerobic nebo Zumba.

Ve všech případech se tedy jedná o trénink, které můžeme vykonávat takřka kdykoliv a kdekoliv. Stačí k tomu vhodné oblečení. Při plavání plavky, při indoor aktivitách něco pohodlného a při běhu to mohou být dámské mikiny s kapucí. Ty se hodí hlavně ve chvíli, kdy nám počasí příliš nepřeje a my přesto máme potřebu jít si zaběhat a udělat něco pro své zdraví.

Nevynechávejte ani posilovnu

Kromě aerobní aktivity je dobré myslet také na posilování. Zatímco při výše popsaných činnostech primárně eliminujete tukové zásoby, při posilování dokážete výrazně posílit své svaly. Nejenom, že máte větší sílu, ale i výdrž či výkon. Povede se vám také vyrýsovat své tělo, což je při cestě za dokonalou postavou také krok správným směrem. I k chození do fitka nepotřebujete nijak zvláštní oblečení. Důležité je, aby bylo pohodlné. A tak najdete v nabídce dámské teplákové soupravy, které jsou v dnešní době skutečně tou nejlepší volbou, se kterou chybu neuděláte. Při posilování také pamatujte na to, že je velmi důležitá hlavně pravidelnost.

Eliminujte problémy

Na co se při vaší cestě za dokonalou postavou vyvarovat, to mohou být různé problémy. Třeba špatný jídelníček, velmi výrazná fyzická zátěž, stejně jako zranění. To vše jsou problémy, které mohou vaši snahu zhatit. S jídelníčkem tak pomůže odborník, se správným cvičebním režimem osobní trenér a zranění eliminujete správným protažením, ale i vybavením. Na běh, ale i do tělocvičny by měly být naprostým základem sportovní boty Rider. Ty zajistí, že vaše noha bude pevně v dané obuvi, což vám umožní bezproblémový běh, tak i jakékoliv další aktivity, ať už venku, nebo v tělocvičně.

Kondice

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.