Jak Mariah Carey shodila po porodu 30 kg

Světoznámé zpěvačky byl vždy kus. Dalo by se říci, že Mariah Carey je klasickým příkladem ženy s plnou postavou, o kterých se říká, že jsou "krev a mlíko".

Léta se jí sklony k tloustnutí dařilo držet na uzdě, velkou zkouškou bylo ale její těhotenství. V roce 2010 Mariah konečně otěhotněla a v dubnu následujícího roku přivedla na svět dvojčátka Moroccana a Monroe.

Carey nikdy nikde neuvedla, kolik kilogramů přesně v těhotenství nabrala, ale dle odhadů to muselo být kolem 30, a to už je pořádná nálož. Po porodu tedy zpěvačku čekalo náročné hubnutí, toužila se totiž opět vrátit na pódia a být na nich za sexy divu, jako tomu bylo v minulosti.

Pomalý rozjezd

Tělo samozřejmě hned dvojnásobným těhotenstvím dostalo zabrat, a proto Mariah začínala se zátěží opravdu velmi zlehka. Její kroky vedly nejdříve do bazénu, ve kterém trávila několikrát týdně 45 až 90 minut. Cvičení ve vodě je pro tělo velmi přínosné. Svaly musí bojovat s odporem vody a nápor na ně se ve vodě rovnoměrně rozloží. Tělo tak sílí velmi přirozeně.

Vyzkoušejte to také

K posílení rukou a prsních svalů je ideální cvik, při kterém se oběma rukama chytnete okraje bazénu a vyhoupnete se nahoru jako byste chtěli vylézt. Cvik opakujte desetkrát.

Zkusit si můžete také lehnout zády na vodu a začít přitahovat k hrudníku kolena bez toho, abyste si museli pomáhat rukama. To samé zopakujte i v poloze na břiše. Mariah dělá tohoto cvičení 3 sady po 25 opakování v každé pozici.

Kromě vodního cvičení zpěvačka holduje i klasickým činkám a závažím. Důraz klade hlavně na posilování spodních partií – zadečku a stehen.

Ukázka jídelníčku

Nedílnou součástí hubnoucího programu Mariah Carey je samozřejmě i jídelníček. Ten má nastavený na 1500 kalorií, které tvoří hlavně potraviny s vysokým obsahem bílkovin, ovoce a zelenina, sacharidům se většinou snaží vyhýbat.

  • Snídaně – plátek celozrnného toustového chleba, omeleta ze dvou vajec a jeden kus ovoce
  • Oběd – ten tvoří vždy porce potravin bohatých na bílkoviny, jako jsou ryby, kuře nebo steak a k tomu zelenina
  • Večeře – zelenina na másle nebo oleji
  • Svačiny – syrová zelenina, jablečné pyré

Lucie Fumfálková

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.