Jak má při hubnutí cvičit muž?

Jak má při hubnutí cvičit muž?

Všude se mluví a píše většinou o hubnutí žen, ale co my muži? Myslím, že máme větší problém než spousta žen. Je mi 37 let, měřím 166 cm a vážím 92 kilogramů. Rád bych se vydal cestou zdravějšího života a lepší kondičky (už jsem přestal kouřit). Osobně mě třeba zaujal aerobic nebo crossfit, ale přeci jen navštěvovat hodiny aerobiku s ženami - studem bych se propadnul. Jak tedy začít?

Zuzana Klingrová

Kondiční trenérka. Vyučuje jógu ve studiu Fitlight, kterého je zároveň majitelkou. Dále je programovou ředitelkou Resortu Svatá Kateřina, kde rovněž vede lekce jógy.

Moc gratuluji k vašemu rozhodnutí. Určitě můžete zajít do posilovny a vzít si jednu lekci s osobním trenérem. Tam nemusíte mít obavu, že tam budete jediný muž. Stejně tak na lekcích jógy nejsou jen ženy.

Pokud chcete zhubnout, měl byste cvičit ideálně pětkrát týdně. Doporučuji vám aktivity v týdnu střídat – například 1. den posilovna, 2. den jóga, 3. den posilovna, 4. den pilates, 5. den nordic walking a protažení.

Existuje také varianta cvičení on-line nebo podle internetových videí. To doporučuji zejména u lekcí pilates a jógy. Nezapomeňte, že velkou roli u hubnutí hraje jídelníček.

Zuzana Klingrová

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.