3 tipy pro vaši imunitu

3 tipy pro vaši imunitu

Jezte správné potraviny, spěte a zimu přežijete bez nachlazení.

Citrusy, zázvor a anýz odrazí útok virů


Jestliže jídlo vnímáte především jako pohonnou hmotu, nastává čas to přehodnotit. A zapojit ho do přípravy na zimu. Pomeranče, citrony a grepy kvůli vitaminu C, jogurty kvůli užitečným bakteriím, anýz (třeba v sušenkách 
či perníčcích) proti ucpanému nosu, zázvor (nejlépe s medem) na posílení zažívání a proti nachlazení. A zcela bezkonkurenční je podle vědců i babiček slepičí a kuřecí vývar.

Osm hodin spánku chrání tělo


Zřejmě sami moc dobře víte, kolik hodin spánku potřebujete, abyste mohli fungovat. Avšak vědci teď vyzkoumali,
že lidé, kteří spí sedm hodin a méně, jsou třikrát náchylnější chytit chřipku nebo podlehnout nachlazení než ti, kteří spí minimálně osm hodin.

Echinacea, ženšen a spol. aneb pomoc najdete v lékárně


I přípravky, které koupíte v lékárně, se inspirují přírodou. Oblíbené jsou teď zejména výrobky s echinaceou, které jsou podle odborných studií opravdu účinné. Nelze je brát dlouhodobě bez přestávky. Imunitu povzbudí také ženšen, bakteriální lyzáty nebo bílkovinu štěpící enzymy (například wobenzym). V každém případě se poraďte se svým lékařem nebo lékárníkem.

Lucie Frydecká

Zaujal Vás článek? Doporučte jej přátelům!

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, ani použita pro zasílání jakýchkoliv sdělení.

  1. Karolína Samcová | 13. 10. 2012 v 23:26

    Dobrý den. Já jsem zkoušela všelicos, ale nejvíce se mi osvědčil stopbacil. Je to sirup z bylinek. Dali mi ho v lékárně a od té doby na něho nedám dopustit. Je to moje poslední obrana proti nachlazení 🙂